sunny monday

Det känns som att det är söndag men det är ju trotsallt måndag. skönt att skolveckan som kommer inte blir en hel skolvecka. Har just haft lov och längtar redan till helg. är skolless som bara den och allt jag vill är att ha sommarlov! Men med tanke på vädret så känns det ju nästan som det. Idag hade vi match och det var så skönt att få spela utan underställ, barbent och ändå inte frysa!
Nu ska jag börja avrunda här, sängen väntar och det gör även en skoldag imorgon också...
Med det säger jag godnatt♥

Kan väl bjuda på en lista för ovanlighetens skull:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Vädret
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov
Vad var det senaste du köpte: päron festis
Vad är det för väder hos dig nu: mörkt
Godaste glassmaken: Ben&Jerrys cookie dough
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja
Drömmer du mardrömmar: ibland
Trivs du med ditt jobb: visst gör jag det
Favoritklädsel: jeansshorts, luftig överdel
Vad ser du om du tittar till höger: min säng
Vad gör dig glad just nu: lite olika
Vad ska du göra härnäst: sova
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: helt neutral
Favoritgodis: choklad
Kläder just nu: slapp tshirt, shorts
Sommarplaner: jobba, sola, bada, vänner, spela fotboll
Hur många kuddar sover du med: 3
Spelar du något instrument: plinkar på gitarren ibland i min ensamhet, men musikalisk är jag inte
Vad är viktigast för dig: vänner och familj
Är du kittlig: ja...
Snarkar du: nej
Stjärntecken: kräfta
Äckligaste insekten: spindel:(
Längtar du mest efter just nu: sommarlov!








/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0