igår

Okej nu är det reklam i BB, nu kan jag skriva!

Igår for jag på stan med Matilda. Jag köpte skor, solbrillor och två nagellack, vi fikade också på Lilla Marie. Efter ett tag så skulle jag träffa Linnea så det blev så och efter ett tag tog Matilda bussen hem. Jag och linne åt på dallas sen så var min broder så tjurig och riktigt lat att han inte ville komma och hämta oss..... så vi fick gå :(

Menmen.. Vi bakade i alla fall kladdkaka och vi såg film.
Nästan i slutet av filmen så blev det impuls fara till bion och se den här lingonfilmen??? jag kommer aldrig ihåg vad den heter... Vi såg den med murri och cornet. Riktigt rolig hahaha...
Sen hem sen ja... jag orkar inte detaljera men Linnea sovde hos mej:)


FIKAT!!!!!
At the café with Matilda!


orka kort inlägg ;S


/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0