wednesday

Namn: Emma Andersson

Ålder: 16

Längd: 166 cm

Född: 5/7

Bor: Skellefteå

Syssla: skola

Gör just nu: lyssnar på musik

Vad är du rädd för: att jag ska förlora någon nära, i en olycka typ

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: att jag oftast är glad

När grät du senast: en vecka sen tror jag

När skrattade du senast: en stund sen

Vem åkte du bil med sist: far

Vad var du rädd för när du var liten: spindlar

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: fotbollsproffs

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: inte många gånger, senast var dock för en vecka sedan

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag var i miniåldern och sågade mig i fingret på träslöjden

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: vänner och familj♥

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: jo tyvärr... :(

Har du någonsin sportat: jajamen

Vad finns alltid i din handväska: tuggumi, börs, penna, vantar bland annat










Till Maja: Jag måste bara medge att paramore faktiskt e jevligt bra, som du alltid sagt

/Emma♥


Kommentarer
Postat av: majjjs

AAAAAAAAAAAAAH JAG BLIR SÅ GLAD NÄR FOLK ERKÄNNER DET!!! SPEC NÄR DET KMR FRÅN DOM JAG GILLLARRR <33<3<3<3<:dddDDD:d:DDDD

2011-05-11 @ 21:43:05
URL: http://majaochemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0