Sthlm/Dalarna

Är i Dalarna nu hos min moster med Stenmans och min familj minus min broder. I tisdags åkte vi till Stockholm och shoppade lite där och gick på grönan (bara våran familj). Igår komme vi hit och har vi har hunnit bada och cykla och varit ute riktigt mycket. Det är jävligt fint här kan jag säga!

Min säng i baksätet på bilen
My "bed" in the backseat. Nice.

På hotellbaren
At the hotelbar. Delish.

Min pappa vann dom här på första försäket bägge gångerna! Ior är min:]
My dad won these on the first try both times. What a king. I'm so proud :')

När jag och loisa var ute och cyklade såg vi dessa.
These animals are horny............. not horny but horny, like in 'they have horns'



/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0