time pass by

Det är så tråkigt att vara ensam hemma, det finns inget att göra. Opererade foten i tisdags och det börjar redan kännas bättre! det är inge vidare kul när man inte kan gå ut och röra sig, men hoppas det inte tar så lång tid innan jag kan göra det. Idag har jag sett på tv och gjort bort lite plugg som jag tog hem så att jag inte skulle hamna så mycket efter. Fixade ihop en god lunch och har nu sett på one tree hill. Mormor och morfar kom just med glass så nu ska jag mysa ner mig i soffan med glass och OC tittande. Förövrigt så är det ganska bra att vara helt ensam hemma ibland, för då uppskattar man när familjen kommer hem!








hejdå♥/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0